Köper allt som inte kan köpas för pengar

Hade höga förhoppningar för den här dagen, men nä. Strunta i det då.

Körde till Luleå, när vi kom in i stan kändes det som jag glömt typ alla trafikregler, MMMM SKITBRA STINA. Hämtade ut konsertbiljetterna vilket gick bra. Hämtade ut mobilen som varit inne på lagning vilket var mindre bra eftersom jag fick betala för att få ut den, 350 kronor. Kanske inte låter som så mycket pengar men det känns som betydligt mer när man kommer hem och märker att DET FORTFARANDE ÄR SAMMA JÄVLA FEL PÅ DEN. 

Less. JA. Fick stressa iväg till jobbet och skjutsa alla överallt. Mer less. Att jobba gick bra men nu har jag precis ätit världens äckligaste nudlar som jag trodde skulle vara goda:( Idag är andra dagen att jag säger att jag ska lyssna på maskinen, men nu är det för att muntra upp mig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0