Say hello to good times

 
Fyller min höstlista med massa massa Jimmy Eat World. Jag är så himla kär, så fina som dom är. JÄTTEFINA.
Nåja, vaknade i alla fall från konstigaste drömmen nånsin imorse. Jobbig och så jävla konstig. Typ inception. A DREAM WITHIN A DREAM!! Nej, men lite sådär oförklarlig. Resten av dagen har spenderats till största delen i Luleå där det blev fika i ett par timmar på BO's med Josefine. Det var asfint och kärleksparet bredvid hatade oss. Hehe. 

Igår träffade jag förresten Joel för första gången på typ evigheter. Jävla pojkspoling som flyr till Stockholm! Har även kommit underfund med vad som är det bästa med honom: han är den enda personen som vill sitta i en gammal Jetta, på en ishallsparkering och sjunga med i Hungover med Ke$ha tillsammans med mig. 

Nej men, nu ska jag fortsätta fylla listan och sen bege mig ut på en promenad! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0