so fuck the world and what it wants me to be

 
yay! spegelvänt! och en nyvaken bild tagen at some point under förra veckan. vad har jag gjort idag? läst ut john greens paper towns. himla bra den med, även fast jag nog gillar hans looking for alaska & the fault in our stars snäppet mer. fast slutet på denna var fantastiskt. ledsamt men sant och fint och tragiskt osv osv

annars har jag jobbat 12-16, lyssnat på APRIL-listan på spotify som bara innehåller två låtar, båda med the wonder years, än så länge. snöat in på living room song nu också, så himla bra. sen fick jag hem en beställning från adlibris, innehållande tre nya böcker! franz kafkas processen, nick and norahs infinite playlist och george orwells 1984. spännande!!!

pussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0