what do you have to say for yourself?

 
hade en av de sämsta nätterna nu inatt. träffade joel efter jag slutade jobba klockan nio och så kör jag in i en korsning, det slår slint i huvudet och addera halka på det. krockade såklart. bilens ena sida, med bakdörren och allt blev intryckt, punka på båda hjulen och de pekade åt helvete. ingen idé att reparera, kostar lika mycket som att köpa en ny (om det inte rent utav blir billigare). 
 
ingen blev skadad som jag är så himla himla glad över. även fast jag såklart hatar mig själv så obeskrivligt mycket känns det ändå bättre idag än igår och det är väl bra antar jag! det fixar sig. allt fixar sig. (joel, jag är så glad att jag har dig och älskar dig alltid alltid)
 
 imorgon ska jag i alla fall ta mig till luleå för att träffa väldens bästa erika. ska bli väldans fint! och i helgen ska vi kalasa. sådetså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0