you can do better

gjorde ni också så när ni var yngre? alltså, skrev och radade upp alla band och artister man lyssnade på alla communitypresenationer när man var fjorton-femton? det var det mest fantastiska jag visste. trodde på allvar att jag skulle hitta min musical soulmate på det viset. gjorde till viss del det, fast skulle väl inte säga soulmate direkt (eh, nej verkligen inte.) 

men det var så himla kul på ett vis, för jag var så himla mån om att det bara skulle vara coola band, fast det var väl sån man var. älskade att lyssna på eminem men det var hemligt. så mina listor såg väl ut ungefär så här:

blink-182, +44, angels & airwaves, good charlotte, simple plan, from first to last (lyssnade på tre låtar, som jag knappt gillade okej), nickasaur!, jeffree star, millionaries, breathe carolina (hahah), panic! at the disco, håkan hellström, marit bergman, markus krunegård, broder daniel, scotty vanity (hahah), fall out boy

så vill bara säga att det känns så himla skönt att bara ha släppt allt det här nu, NO GUILTY PLEASURES!!! och finns så jävla mycket mer att lyssna på också. mmmhmm. för det skulle väl se ut något sånt här idag:

blink-182, +44, angels & airwaves, the wonder years, maskinen, ansiktet, broder daniel, good charlotte, say anything, eminem, ke$ha, zacke, petter, kristian anttila, markus krunegård, marit bergman, lars winnerbäck, kent, johnossi, all time low, millencolin, ebba grön, sum 41, the offspring, the descendents, man overboard, fireworks, the story so far, tigers jaw, patti smith, weezer, britney spears, backstreet boys, afasi & filthy, joy division, the xx, the used, zebrahead, new found glory, handguns, asher roth, lilla sällskapet, chris crocker, cobra starship, the smiths, 3oh!3, the all-american rejects, william control, lasse lindh, bob hund, bowling for soup, depeche mode, alina devecerski, familjen, de vet du, andrew jackson jihad, dave days OCH SÅ VIDARE. 

så till dig som läser det här; jag hoppas verkligen att det här överrenstämmer med dina preferenser, för det här inlägget är bara skapat av den anledning; att hitta en musikalisk själsfrände. om så är, vänligen kontakta mig snarast möjligt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

First of all, du är sjukt välkommen till Amsterdam! Anytime :) Skulle ha sjukt kul med dig där! Och regarding ditt fina inlägg, jag kan verkligen relatera! Jag har också 'älskat' From first to last, men ärligt talat så kan jag nog inte ens nämna en låt de har gjort...

2013-04-23 @ 22:33:51
URL: http://jkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0