i'll be seeing you when all my days boil down

begravningen idag var jättefin och jag grät mig igenom hela.
började med en instrumental version av some die young med laleh följt av kents utan dina andetag. mitt i prick. vet ju hur mycket du tyckte om den låten. 

"har du inte 'utan dina andetag' på den här?" (ser framför mig hur du gormar med kassettfodralet, haha)
"men josse, det är ju den mest sönderspelade kentlåten i historien"
"men den är ju så fiiin!!! har du den eller?" 

efteråt hade vi vår egna lilla minnesstud på friends med ett tiotal fina människor från mp09, kändes jättebra att få omge sig med människor som alla kände dig på samma sätt och som vi har skrattat mycket med under de senaste åren.

vila i frid, josefine.
vi saknar dig, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0