Vill inte leva efter gamla kristna ideal så baby vi kan göra en fjäder av en höna

 
Hej vänner. Här sitter jag på golvet och har nackspärr!!!!!!!!!!!! Nej poserar ju bara som alla modebloggare här iförd en armyjacket från primark :P ne skoja harrods såklart man har väl inte lite pengar hehe ;) ;) Haha, okejdååå!

Ja men idag kan jag berätta att jag legat och dragit mig länge länge, mmm. Sen blev det en sväng ner på stan med hela la familia för lite opalenfika och inte så mycket mer. Nu på kvällen kom Ellen och hämtade upp mig och vi har hunnit med att vara och träna! Dutti vi är. 

Nu ska jag sova för imorgon ska jag jöbba! Puss och godnatten sa katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0