Om alla hjärtans dag och renhjärtat

 
Hej photobooth, igen. Haha, är verkligen sämst i världen på att ta bilder med en vettig kamera, nåja! "Firade" alla hjärtans dag på ett bra sätt igår, (med tanke på att jag egentligen tycker att hela konceptet är aningen överskattat, töntigt och till för affärer). Började med ett träningspass med Ellen, sen blev det fika på stan med Lisa, middag på Sushi & Te med mamma och till sist avslutade jag kvällen med Joel i bilen. Massi fint!

Angående Renhjärtat; SÅ. JÄKLA. BRA. Vill bara att vinylen jag beställt ska komma NU NU NU, men lär nog få vänta till måndag. Men alltså, så himla bra album! LYSSNA.

Annars har jag jobbat idag. Kul info, tänkte att ni ville veta. Har mer eller mindre lyckats dra på mig nån form av förkylning också. Orkeslös, trött och andra symtom. Ja. Nu ska jag sova och så. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0