Årsresumén som aldrig blev


Satt och läste på Lisas blogg (där jag snodde bilden från också) och kom på att jag inte riktigt skrivit nån årsresumé. OCH JAG ORKAR VERKLIGEN INTE. Blir helt arg på mig själv men orkar fan inte sammanfatta!!! Haha :(

Men vi kan väl ta det lite snabbt så den inte kommer i juli i alla fall; 2012 har varit ett så jävla bra år för mig. Har hunnit ta körkort, ta studenten, se mitt favoritband, skaffa mig ett jobb, varit alldeles för full flertal tillfällen (och haft så jävla KUL), sett maskinen, åkt till london och träffat så mycket fina människor hela året.

Alltså blir helt till mig när jag skriver det här!!!! Så himla lycklig och tacksam för allihopa och kanske främst Joel som alltid alltid står ut med mitt tjat och gnällande och vill sitta i kalla bilar med mig på tomma parkeringsplatser mitt i natten. (+ Lisa som jag får klaga till om saker bara vi förstår!!!)

Bubblar i magen när jag tänker på studenten också, hade en jättefin studentvecka och studentdag trots att det var kallt. Så himla glad att jag fick gå i den bästa bästa klassen under tre år. (Älskar er och saknar er MP09!!) 

Ååååh. Vet inte vad jag skriva mer. PUSS 2012 och VÄLKOMMEN 2013 I'M SO EXCITED FOR YOUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0