Blått ljus på gator där vi lärde oss att gå

 
Igår var jag och middagade på Harrys med ett par rara som jag inte träffat (samtidigt) på väldigt länge. Efter det bowlade vi och drack drinkar och vin. Fast jag var alkoholfri för jag körde bil. (p.s drack godaste alkoholfria drinken. MMM HALLON ily 4-eva) Det var hursomhaver väldigt fint att träffas igen <3 hihi.

Idag har dagen spenderats till största delen i sängen. Illamående från helvetet fick kombineras med Patti Smith så det blev lite bättre. (Just Kids är fantastisk så långt jag kommit förresten), sen till eftermiddagen redde det upp sig och nu på kvällen har jag varit och träffat finaste Joeln i ett par timmar. Micket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0