Five more minutes in bed, with the covers over my head

Lägesrapport: lyssnar väldigt mycket på Man Overboard (om ni inte räknat ut det redan) men även Handguns. Speciellt Early Retirement av någon anledning. Vet inte riktigt varför för egentligen gillar jag ju att jobba, har väl bara kommit in i nån svacka. 
 
Igår köpte jag en ny dator, mmmm fucking interesting, jag vet. Anledningen till det var att min gamla dator (som jag egentligen tänkt göra mig av med efter vi tagit studenten) mer eller mindre gav upp. Can't blame it though, fem år är väl rätt mycket för en tretusenkronors dator. Eller vad vet jag, är väl ingen expert!!! Blev en MacBook i alla fall och jag blev helt sjukligt nöjd.
 
Äsch, annars är det väl bra! Börjar känna mig lite sugen på att börja plugga något faktiskt. Måste bara våga ta steget (och kanske eventuellt komma på VAD), för jag har lovat mig själv att aldrig börja läsa något här uppe. Hmhmhm.

Åh, gormigaste och mest delade inlägget någonsin i hela världen. Har i alla fall mycket att se fram emot närmsta tiden! På onsdag blir det en tripp till finland (mest för roadtrippandet för min del) så hoppas det inte är lika mycket snöstorm som det var idag. Hua. Sen till helgen så blir det kalasigheter med Erika! Wee!! Ska bli himla skoj. Plus att Kristian Anttila kommer till Luleå den 11:e februari och honom vill jag se! Ih.
 
Fast nu ska jag pysa. Först hänga lite, sen träna! Puss & cheers raringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0