allting kommer lösas och bli bättre igen, om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm

mycket som snurrar nu. mer ångest nu för framtiden än efter studenten, åh ja. mycket mycket mycket mer.
söker en lägenhet. funderar om jag ska tacka ja till högskola eller om jag ska jobba ett år till. vill ju så himla mycket. helst jobba och resa. men känner att jag borde plugga för att jag ska ta mig i kragen och göra det NÅN gång. men ja, tror det får vänta tyvärr. ALLTSÅ SPOPFLöDÖÄFSLWITOEPÖGDÖ:ÄS.
 
hatar att man får så många valmöjligheter. (fast älskar det egentligen, ju.) 
 
well; spenderade helgen i ersnäs. orkar inte att jag fortsätter skriva det, spenderar mesta tiden där som jag inte jobbar. jaja, jag och erran gjorde inte så mycket. hängde mest på ersnäspuben. nyktra då. wöööö! (fast ja, egentligen var det för att vi inte hade pengar och erika jobbade dagen efter, eheh) sen var vi och firade hennes mamma på söndagkväll och blev bjuden på gomiddag och tårta!!! mmmmmm. sen när vi styrde mot dunkas så var jennifer redan där och hade fixat kväll/nattfika, så vi myste på ett tag. fint!!!!

oj vad mycket onödigt det blev, men det blir väl kul att läsa nån gång.
nu har jag jobbat, jobbat och jobbat. och ska jobba resten av veckan också. hej ge mig augustilönen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0