glider glider omkring

vill ni veta vad som händer just nu är det inte så mycket som låter kul om man berättar om det. har kommit in på ett högskola i halmstad, vet inte än om jag ska tacka ja. lite sugen att bara kasta mig in i det fast jag inte riktigt vet vad jag gör, men samtidigt har jag inte jättemycket pengar och skulle gärna jobba ett år till, men jaaaa. som sagt; obestämt. VI FÅR VÄLAN SE!!!

sen annars så ja, jobbar jag mest. bor typ på jobbet. jobbar 12-21, 7-17 och en jävla massa delade turer & evighetspass, tur att jag trivs. och när jag inte är där är jag med erika. (och joel & niklas mest va) nog mår vi när vi får göra ingenting. 
 
för tillfället lyssnar jag mest på afasi & filthy, _så_ jävla bra. hej hej hej.

läser august strindberg & kafka (ja, ska bli klar med DER PROCESS!!! hade jag tänkt, trots att den boken verkligen är en jävla process.) 

sover alldeles för lite, spenderar mina pengar på saker jag borde dra in på (syftar främst på bensin), lyckats dra på mig en förkylning från helvetet. men jag mår så himla jättebra.

allt löser sig.

puss mina sockerhjärtan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan va spännande! Let's go Halmstad så jag kan hälsa på dig ;) Vi måste dricka kaffe någon kväll!

2013-07-17 @ 10:01:45
URL: http://lisasonjamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0