graduation day, we take back everything we've said about you

 
i fredags var jag och alexandra och tittade på studenterna i luleå, eller ja; nti-studenterna såklart!! gud grattis och GUD I HELVETE vad avis jag var. vill också åka flak och ta studenten och ALLT. nåja. ska inte vara bitter.... sen blev det i alla fall lite tittande på stan och uteservering med pluppan cornelia som vi träffade i förbifarten!!!
 
på kvällen hängde jag med erika i dunkas där grillade vi och mådde innan vi drog oss mot porsön för att lämna en presse till joel! så plötsligt hamnade vi på studentfest och jag hade sönder knät:) var dock inte ens onykter så man ba mmm gu så duktig du e stina :P
 
äsch, det blir bra!!!!!! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0