I've been living on such sweet nothing

 
mår så fruktansvärt bra så det finns inte. därför jag aldrig skriver, haha. nåja; de här tre bilderna är från de tre senaste dagarna. spenderade söndagkväll till tisdag förmiddag i dunkas. vi åt gofrallor, tacos en annan kväll, for nån sväng till luleå, satt ute i gräset och lyssnade på musik och drack trefemmor, spelade lite kubb med emelie som kom förbi. bara mådde. 

sen var jag tvungen att jobba ett 12-21pass, så när det var slut kom erika till boden och mötte upp mig på jobbet. kom hem till mig, brände en cd och sen ut igen! plockade upp joel efter vägen och vi gjorde väl mest ingenting, hängde på gruvberget och runt om i boden. 

när vi vaknat dagen efter kom vi på att vi hade massa ärenden att göra innan jag skulle börja jobba klockan 16, så vi for på återvinningen och letade utemöbler (utan resultat :(), åt på oregano (jag ville ha max, erika thaimat så då blir det så, hehe) efter det drev vi runt lite till, träffade katarina en sväng, träffade niklas en sväng och satt på brännastrand och mådde! 

sen ett tag efter att jag slutat jobba klockan 21 så for jag till joel en stund och hängde med honom, blev bjuden på hamburgare. gud så jag har det bra alltså!!!!! puss. over & out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0