You don't impress me

Ser ut som en mongoblogg. Men nåja, var visst inte ens så bra idé att sätta sig och börja gorma med att koda och html:a sig efter att ha jobbat långpass. Howeverrr; SKA FIXA. Nån dag. 

Ja, det är ju långfredag idag. Glad påsk!! Eller glatt lidande Jesusboy. Asssååå orkar inte!!! Firar iallafall hela helgen på jobbet, storhelgsOB jatackktack. Märks dock att jag inte jobbat på många helger. HERREGUD, brukade jag jobba typ tusen sånna här på varandra??? Okej well yeah I sound old. Kan leva med det. 

Puss och ja nu ska jag unna mig hallonfruktsallad. Precis som jag beställde hem böcker för tvåhundringen tidigare idag... är en usel sparare. Kan ba inte hjälpa att jag är så duktig att jag måste belöna mig själv.
Alltså nej, godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0