and we danced, and we cried

hej hej hej. happ, är ju som sagt sådär mysledig nu så försöker utnyttja det på bästa sätt!
 
i tisdags var jag och katarina på bodensia och drack nån cider på uteserveringen där, galet mysigt och somrigt! igårkväll så for jag och plockade upp joel efter han slutat jobbet och vi for och gjorde lite ärenden samt plockade upp melinda efter vägen innan vi begav oss mot erika och ersnäs! där blev det massa bus och prat till tidiga morgonen.
 
_ÄLSKAR_ livet just nu. så himla fantastiskt; varmt, tillgång till egen bil och tar mig överallt jag vill, dubbla löner nästa månad (okej, skatteåterbäring men är ju typ samma), världens finaste vänner, jobbar på ett jobb jag trivs på, kesha & stockholmsresa under en ledig helg i juli. man vill ju nästan gråta lite.
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0