i always knew i had the answer, but i never understood the question

 
hej mina hjärtan! jag har inte så mycket att rapportera men gör väl det i alla fall; har spenderat senaste veckan i kaosboden (kaosboden just pga allt som hänt här senaste tiden nyhetsmässigt) och har dessutom jobbat största delen av veckan så det är ju hur bra som helst (mvh tjej som tycker om bra lönespecar!!!!) nåja. är ledig nu ikväll och lördag också innan jag avslutar och börjar nästa vecka med en delad tur och en långkväll. sen ska jag vara ledig litegrann innan sommarviket! (okej, typ lite mindre än en vecka hahah) 

hur som haver blev jag väldigt less det urtvättade och sunkiga orangeblonda så valde att färga bort det. blev mörkrött och jag blev nöjd. lite ovant men skönt med nåt nytt! vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att nu ska jag vänta på att joel slutar jobba sen styr vi mot ersnäs och erikan! puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0