i used to drink away my paycheck, celebrate the mistakes i hadn't made yet

vet inte riktigt vad jag ska säga, försökte leta en bild för att göra inlägget mer intressant men sanningen är att jag inte har nåt av värde att berätta, inte ens en enda grej! vaknar (senare eller tidigare), jobbar, kommer hem och lyssnar på the heist, sover. så himla olikt mig för även om jag jobbar så brukar jag hitta på grejer men det blir bara inte, är trött. utmattad.
 
men nu har jag bara fredag, lördag & söndag kvar. sen ska jag vara ledig ett tag och hänga med fina människor, bland annat erika såklarre! och titta in huset som hon ska hyra i ersnäs, weo weo!! ska bli jättefint. borde inte klaga egentligen för jag är jätteglad att jag har ett jobb som jag trivs med och att jag får jobba skapligt med pass varje månad.

puss mina sockerhjärtan (bästa gullordet okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0