fuck off

jag är less. så fruktansvärt less. 

ja, jag fyller tjugo i år. borde kanske kommit lite längre i tanken på vad jag ska göra med mitt liv, men nej; jag kommer ingenstans. går inte att pressa fram något bara sådär. jag borde tänka på framtiden; spara pengar. sluta röka. sluta festa. börja plugga. tappa ett par tio kilo i vikt och börja på nån fruktansvärt superbra diet som förändrar mig som person. 

men vet ni vad? nej. 
nej. nej. nej. inte idag, inte imorgon och troligtvis inte dagen efter det heller.
så snälla låt mig ha tredagarshelger, röka fem cigaretter i rad, äta en chokladkaka och göra vad jag vill. 

nä, nu ska jag sluta vara bitter och irriterad och titta på breaking bad istället. puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh Stina, jag behöver precis det här, precis dig! Känner exakt likadant och har massor med ångest. Kom till mig och drick för mycket vin, rök några cigaretter och käka en chokladkaka? <3 Jag får en lägenhet i stan om drygt en vecka. :*

Svar: åh johanna!!!! JA. jobbar knappt nå nu, är väl inbetween jobs så att säga hehehe. jag kommer!!
Stina

2013-10-21 @ 20:03:36
Postat av: Pirran

Det är så jävla mycket man borde göra. Men vad tusan, är man nöjd med sitt liv och det man gör så räcker väl det.

Svar: ja, det försöker jag intala mig själv i alla fall <3 sötpirran
Stina

2013-10-21 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0