hey tomorrow fuck you and your friend yesterday

 
känner hur kvalitén på bilderna bara ökar och ökar för varje bild. helt sinnessjukt. 
hursom; firade lördag med fiesta! förkalas med trevliga människor och sen utgång på allstar som var (jävligt!!) skoj. BRA musik och mycket folk. gillar!!! och idag har jag ätit maxmat & druckit te på stan med martin. mhm! 

har fått cravings efter att skriva analys idag. jättekonstigt, det har väl aldrig hänt för att man varit sugen på det?? vill bara analysera skiten ur nån jävligt bra bok eller dikt eller film!!!!! kanske ett tecken att jag börjar vara lite redo för skola snart igen.... ELLER?!
 
speaking of books, förresten. känner att jag lyckats som storasyster när erik LÄSER john greens looking for alaska som är en av mina två ABSOLUTA favoritböcker. PÅ ENGELSKA DESSUTOM! (att det var tvunget att vara för en engelskauppgift i skolan hör inte hit...)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du sjuka människa... man längtar inte efter analyser!! :(

Svar: hahaha eller hur... inte lika sugen längre, men var skitkonstigt. har väl aldrig hänt för...
Stina

2013-10-21 @ 19:11:04
URL: http://lisasonjamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0