jag viker flygplan av lagen, snälla flyg, flyg du är fri

 
jaha, vad har jag gjort på senaste? inte så värst mycket. druckit öl med martin på bodensia, hängt med melinda, jobbat lite och annars hållt mig i boden för min bil har varit halvtrasig. 

ikväll blev jag kidnappad av jolina och amanda som befann sig i stan och vi for ut på äventyr i btown. upp på gruvberget och det var himla fint med norrsken och stjärnklart och utsikten såklart!!! åh. men kallt. och sen hade vi bilpicknick. WO!! 

i helgen har vi grand planes! blir inget farmen för enligt mig är det sjykt överskattat, dyrt och inte så himla skoj som det kanske egentligen borde vara. så jag, errao & suss bilar till kalix på fredag och blir där hela helgen! helfestligt. 
 
nu har jag inte mer att berätta, för jag ska bädda ner mig med breaking bad!!! (som vanligt hehe).
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0