i thousand dollars i had saved, and my sister two cassettes

hej kompisar! idag är det... tisdag? ja. vad det nu spelar för roll. är ganska himla glad att påsken är över för allt detta med helgdagar på vardagar blir jag så less på, förutom när det kommer till att jobba under dem... heheh.

nåja; påskafton spenderades hemma hos frida med fler raringar, och var lite kalasligheter på schemat och jag hade himla kul. påskdagen var jag & melle ute en stund och busade på kvällen. sen anslöt sig amanda och niklas och vi hade det himla festligt och härjade överallt och det var superkul!!!

igår jobbade jag 7-17 och var skittrött hela dagen, men jag motvierade mig med att jag ändå fick 98 (??) kronor extra i timmen. mmmm. efter att jag slutat kom terese hit och vi pysslade med lite ditten och datten innan vi for till petra och hängde där resten av kvällen och drack te. bäst!!! bra påskhelg sammanfattningsvis, alltså.
 
och idag då?? idag har jag varit en fantastisk dotter och skjutsat mina föräldrar till kallax för avresa mot budapest! sen ska jag träffa ellen på stan om en ungefär fyrtio minuter. så bäst att jag sätter fart nu... 
 
pussen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0