but we sure know how to run free

 
hej!!! på senaste har jag gjort lite av varje. bland annat hunnit med att jobba, hänga med melinda och petra, hälsat på jolina & amanda i harads tillsammans med martin och ätit poptarts, varit till luleå med katarina och hälsat på lisa & rickard i deras (kanske inte så nya längre, hehe) lägenhet!! var himla fint ju, speciellt eftersom det var så längesen vi sågs.
 
i lördags firade vi världens finaste och mest fantastiska terese som nu fyllt hela tjugotvå år. jag och pirro raceade till stan efter vi båda slutat klockan nio och sen blev det kalasande och allstarutgång! wooooo hihi. massa skojs.
 
annars så lyssnar jag mest på lorde för tillfället. äh, vem försöker jag ens lura? lyssnar BARA på lorde at the moment. allt annat känns bara fel. så jävla fantastiskt. ganska fantastiskt att jag och joel kan tycka samma om vissa saker, mestadels är det tvärt om. hahaha
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag läste att du lyssnade på Lordi, ba wtf?!?!?!?!?!? hahahahahah

Svar: hahahahahha <3 nja inte riktigt va...
Stina

2014-02-04 @ 18:05:13
URL: http://lisasonjamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0