turncoat! liar! thief!

 
satt och tittade igenom bilder på min gamla bilddagbok. åh gud. ibland kan jag sakna allt det där lite. var svart och svår på utsidan, det toviga håret, proffs hårspray, anti-flag citat på händerna, ingen direkt framtidsångest, lyssna på dashboard confessional tidigt på morgonen i stan på bänkarna vid lillån, msn messenger, pop-armbanden, lukten av parfymen fizzy och högsta lyckan när man lyckats tjata till sig ett par converse och investerat i schackrutiga skosnören. 
 
vet inte riktigt var jag ville komma med det här inlägget. men jag kan väl konstatera att det var en fin period i mitt liv som jag ändå helst inte gör om. haha. puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin period!! Proffs och converse var grejer de!

2014-02-17 @ 10:47:10
URL: http://lisasonjamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0