i live this way

 
okej, skriver väl egentligen fortfarande blogg för att komma ihåg vad jag har gjort. är ju dock sämst på att uppdatera så blir bara en massa klumpinlägg??? nåja, har ju inte tid och så jävla intressant liv har jag väl inte. nåja; på senaste? jag for en sväng till mormor där erik & mamma redan var. vi badade i älven (ja, jag har tydligen badat den här sommaren?? vad hände??) men det var himla trevligt och sen åt vi bräckt lax och potte (mm, viktigt). 
 
sen har jag varit till sundom en helg, ätit gott, druckit öl och badat i havet med jolina, amanda, errao & victor! veckan efter det så firade jag, ellen & marie jobbade helg med onsdagsbränna med lite mer bra människor och sen så busade jag och marie även på torsdagkväll och hamnade lite överallt; kvarnängen, alder osv!!!
 
ja, sen jobbade jag helg - var ledig måndag och då köpte jag med mig lite blommor och satte på josefines grav eftersom det var ett år sen dagen därpå. sen styrde jag vidare mot porsön för att födelsedagsfika lite i efterskott hos lisa & rickard:) avslutade kvällen med att hänga med melle och nu väntar jag bara på att få helg!!! mmmmmm.
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0