snälla vänta till morgondagen

 
ja men ja. jag summerar senaste veckan (veckorna kanske?) med fem mobilbilder. hursom; har mest härjat och jobbat. som vanligt. bland annat har jag läst och skrivit en del, terese tog med mig på mitt första bilbingo i skogså!!! (roligare än jag trodde faktiskt, trots att vinsten uteblev), härjat på kläppenfestivalen med marie (plus annat bra folk såklart), druckit kvällskaffe med melinda och så vidare!
 
nu idag har jag haft min enda lediga dag den här veckan (woo) och försöker tagga igång inför jobbhelg. eller ja. funkar väl sådär. är kanske sjukt omotiverad va! nåja, har spenderat dagen med att luncha med jolina och amanda på oregano, efter det blev det en sväng till luleå för att träffa erika och jennifer + storhedenbesök och köpte ett par trådlösa högtalare jag trånat efter en smula. mot kvällen begav jag mig mot harads för att fira jolina lite i förväg (grattis oliven!) och hänga med ett par av mina favvisar såklart. fick även gofika, bästa rabarbermuffinsarna!!! weee.
 
nä, nu måste jag sluta. fem procent batteri kvar i datorn och en kropp som behöver laddas också. godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0