you have always worn your flaws upon your sleeve

 
hoho! här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på bastille. va fint. 
nåja; sen sist? jag har hunnit vara och härja på hamfestivalen i luleå. fredag åt jag och melle thaimat och kikade runt lite. osså träffade vi alexandra & erika bland annat! lördag blev det först bolagspreimär & gomiddag hos melle som fyllde hela tjugo bast! efteråt hamnade vi i luleå hos erika & robin innan vi begav oss in till stan för lite häng i öltält. och lite senare efter vi träffat terese och hennes vän julia hamnade vi såsmåningom i boden och på bränna. hahaha. så jävla rolig kväll.
 
söndagen spenderade jag med gullemartin!!! vi vandrade runt på stan, köpte smoothies & frukt och hängde hos terese. osså åt vi glass på kvällen. mmm.

osså!! känner att jag varit så negativ på senaste så nu är det dags för en positiv lista!!!

1. snart helg!!! sjukt att jag får vara ledig så många helger. schema äger!!!
2. jag bokade en resa till london igår!!! jaaaaa
3. det börjar klara lite framåt hösten. hur bra som helst.

puss åde
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0