obsession, it takes control

 
 hej kompisar! har haft lite det enda och det andra för mig på senaste. joel är hemma och vi överraskade melinda genom att gömma honom i min bil och jag har aldrig hört nån skrika så förvånat av att öppna en bagagelucka. fantastiskt.
 
annars har jag då som sagt hängt med joel, kalasat med frida & malin, haft bästa söndagen någonsin med melinda som innehöll hotellfrukost, klädköp, vernissage, och att jag fick unna mig en vouge i vårsolen med min fina vän vid min sida. fick även avsluta kvällen med bilhäng med mitt finaste hjärta!!!
 
idag har jag träffat terese och vi har busat lite på stan och sen blev det ellenhäng! super. imorgon ska jag jobba det kortaste passet jag någonsin jobbat under min tid som vikare på svedjebacka och sen blir det mer bus! livet just nu alltså. men det är väl inte mer än rätt egentligen. puss!

Kommentarer
Postat av: Melinda Miettinen

det var världens bästa söndag, älsklings stina <3

2014-03-13 @ 00:20:19
URL: http://thelifesroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0