förlåt för allt jag aldrig sa

hoho!!! jahapp. vad har jag gjort på senaste? hängt med terese & nicke mest kanske! jobbade i princip hela förra veckan, och äntligen ledig helg!!! när jag slutade i fredags for jag och birgit och lunchade, förtidsröstade och satte lite blommor på graven.
 
på kvällen hamnade jag hos petra och det blev balkonghäng och öldrickande i det fantastiska vädret, wee!! var tänkt att bara ta det lugnt men hamnade på bränna efter en stund i alla fall.. haha!
på lördagen så var det kalas hemma hos ellen med massa trevliga peeps, så jag och nicke tog vårt pick och pack och for dit. sjukt trevligt och festligt!!! blev utgång på lotus. blev bra.

och nu ikväll har jag och terese haft picnic på kvarnägen, mmm!!! lite blåsigt men var himla mysigt det. martin och moa kom en stund med, sen följde vi dom och röstade i trånkan och då var vi som stolta föräldrar vill jag lova.
följt valvakan nu på kvällen osså. är himla glad över både F! och MP men samtidigt ledsen över SD som har alldeles alldeles för många procent.  
 
nåja, nu orkar jag inget mer. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0