let's go let's go let's go nu är jag din yo

 
har haft det väldigt bra senaste dagarna! har hängt med melle och myst på i torsdags (bland annat på killingholmen som är kanske bodens mest underskattade plats), igår var jag och niklas och såg kristian anttila på café tingshuset som var fantastiskt! denna man alltså, så himla bra live. sjukt. (starstruck tjej, ja) väldigt fint med så liten och intim spelning osså. och bästa: jag och niklas (mest niklas) introducerade honom för betongen och sen fick jag önska självmordsblond som sista och avslutande låt. AMAZING. (högstadiehjärtat gick sönder tusen gånger om). sen avslutade vi kvällen i det omtalade betongen med bus å en öl! 

idag har vi haft heldag i luleå! jag och niklas startade tidigt med hotellfrukost, vandrande på stan, radiointervju, häng med erika, kaffe och till sist anslöt sig melinda och terese inför föreläsning med gudrun schyman som förövrigt var sjukt bra och intressant. wee!!! (p.s: snodde en kram av henne efteråt i förbifarten osså, shhh)
 
...och ungefär där var ledigheten slut också, nu går jag på jobbhelg imorgon, eller ja - jobbhelg och jobbhelg, jobbar helgen och fram till torsdag, har en ledig dag och sen jobbhelg igen. skål! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Melinda

kan bara hålla med om att det har varit super mysiga dagar som vanligt, du är så himla bra busan! älskar dig <3

2014-05-09 @ 21:45:51
URL: http://thelifesroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0