these streets are yours, you can keep them

hoho! har gjort rätt mycket skoj sen sist va. bland annat spenderat valborg med att fira ellen som fyllde tjugoett! helfestlig och jätterolig kväll!!! sen har jag hängt med terese en massa, vi har bland annat sett thomas di leva på saga, har bara en sak att säga: INSPIRATION!!! så jävla bra jag dör. vi var frälsta och starstruck.

sen har jaaag... druckit vin med malin & frida, varit till stugan över helgen, hängt med martin, bilbusat med melle & nicke, varit på konsthallen med pappa & nu ikväll har jag varit en sväng till petra. mycket bra!
 
väldigt nödvändig rapport och såklart inte en endaste bild. ni får klara er, mina kära. 
kan även rapportera om att kents nya album tigerdrottningen är helt fantastiskt. mhmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0