bad news like a sucker punch, what do you say?

 
men ja, HEJ DAGBOKEN. 
ja, nu är det allhelgona & igår var jag till luleå och träffade lisa, vi fikade och for och tände ljus på josefines grav åde! är så himla fint på kyrkogårdarna nu. sen var jag och hängde med errao några timmar och efter det begav jag mig tillbaka till boden och mötte upp med mina rara pojkar vid namn joel & niklas. vi var arga tillsammans och lärde känna varandra ännu bättre. hahaha.

idag skulle jag egentligen vara ledig men jobbet kallade så var bara att fara iväg och jobba vavava. spännande. 
bra med bojkott av hela halloweengrejen. så himla otaggad och faktiskt(!) inte ens direkt kalassugen. 

annars i veckan har jag inte gjort så mycket tror jag. har kanske världshistoriens sämsta minne. kul. för ni brydde er säkert SÅ JÄVLA MYCKET.

pusse
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0