genom städer ingen längre behöver. e4an upp & ner, norr till söder

 
hej vänner. haft en jättebra helg, på fredagen var jag & joel till piteå, träffade saknade amanda och gick på gratiskonsert med markus krunegård på acusticum! hur bra som helst. sen bilade vi hem mitt i natten och stannade för att hälsa på johannes i sävast en sväng, höhööö.

lördagen var det full fart igen; hämtade marie från kallax, for till sävast och väckte johannes som inte svarade i telefon, köpte maxmat, hängde, träffade melle oså! sen mot kvällen blev det lite förkalas med niklas, joel och terese innan vi satte oss på bussen till luleå för ännu en markuskväll!!! (drömliv.) så sjukt bra. kommer aldrig sluta älska den här mannen. aldrig. sjätte gången jag ser honom och kommer ALDRIG bli less. herre.
 
nu de senaste dagarna har jag dock spenderat dödssjuk och utan röst. jävligt roligt. (läs: kanske det värsta jag varit med om, att inte kunna prata normalt på ett par dagar) nåja; nu är jag då i princip frisk så jag är NÖJD, och har såklart sparat det bästa till sist: i helgen har jag jobbhelg!!!! FEST.
 
nja. men!!! hihi. puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0