tjugo fakta åhej

hoho! ja, såatte, jag blev utmanad av lisa att lista tjugo saker om mig själv (20 facts utmaningen, något sådant, JA) och jag kan säga att det tog ett par dagar att komma på alla punkter:
 
1. jag har blivit en mycket argare människa sen jag blev politiskt engagerad
2. jag gråter till låten hell yeah, norrtälje med markus krunegård _varje_ gång jag hör den
3. jag är sjukligt spontan av mig
4. jag gillar att köpa dyra läppstift i olika nyanser av rött
5. bland det bästa som finns är poesi & lyrik
6. ... och konst
7. jag är hemskt svag för rödvin
8. och kidneybönor!!!! (fast inte i kombination, kanske) 
9. jag är inte speciellt förtjust i att se på film
10. min bästa ägodel är min bil
11. en av mina främsta förebilder är kesha
12. två av mina favoritord i engelska språket är tangerine & comprehend. (pga hur de låter när man uttalar dem)
13. jag älskar och samlar på vinylskivor + böcker
14. min favoritfärg är orange
15. jag har ett pappersflygplan tatuerat på vänstra handleden efter maskinens 'kärlek vid sista ögonkastet' dedikerat till min bästa vän
16. jag klarar inte av orangea filter på cigaretter (ångestfilter) utan endast och bara vita
17. jag klarar inte av adele's musik
18. jag älskar och är sjukt fascinerad över sylvia plath
19. av alla städer jag varit i har jag haft roligast i london
20. jag är en rastlös själ

Kommentarer
Postat av: Lisa

Woho!! Förstår inte hur fan vi orkade med typ 300-frågors utmaningar för några år sen?!? 20 stycken nu var fan jobbigt... Är detta ett ålderstecken?

2014-09-21 @ 15:48:50
URL: http://lisasonjamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0