2015.04.16

 
hej vänner. här har vi haft ett par riktigt fina dagar, bortsett från lite hagel idag. VÅR. bäst. jag och niklas var och härjade på stan för ett par dagar sen, åt lunch, hängde och köpte lite grejer. sen gjorde vi ett stopp på brugata för att ta en öl på den sunkigaste baren vi hittade. i den klassen när det är borta bokstäver från skylten utanför och det de enda gästerna är fulla stammisar vid ett av borden.  på kvällen var vi och härjade ännu mer lite utanför stan och sen köpte vi karra. mmm.

idag har jag och joel varit på stan och unnat oss grejer och thailunch. mmmm jättegott och jättestarkt. sen skulle han och jobba natt, så jag for hem. OCH NU HAR NIKLAS KOMMIT HEM SÅ NU SLIPPER JAG VARA ENSAM MER. puss! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0