2015.04.26

hej vänner. idag är det söndag och världens lugnaste dag. alla här hemma, förutom niklas som är på jobbet, ligger och sover. jag och joel har haft vår första lediga helg tillsammans någonsin känns det som, så igår var vi och härjade i oslo city och brände lite pengar. det var festligt. inte nu så här i efterhand när jag kommer få leva på majs och tonfisk (det billigaste man kan köpa här) men jajaja. 

igår var vi i alla fall och härjade, jag och joel var till hans jobbarkompisar och drack vin. mot natten så plockade vi upp anna och niklas men det hela slutade med att det var jag och niklas som gick ut och busade. det var kul i alla fall. 

nu hade jag tänkt att jag skulle gå och köpa någon form av mat. hadeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0