trenger du pose?

 
hej mina hjärtan! längesen jag skrev väl. har haft mycket för mig på senaste, har bland annat blivit norrman då jag tog mitt pick och pack och flyttade till oslo & blev sambo med anna, linnea & joel. 
hittills har allt gått himla bra och jag trivs. så himla fin stad och språket är inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. 
 
så vi har allt vi behöver, eller ja - jag söker jobb som en örn så jag hoppas det släpper om inte alltför länge. nå; annars på senaste så har vi härjat mest, jag har försökt bättra på mitt lokalsinne, köpt kaffe av anna på hennes jobb lite för många gånger under dessa dagar, bakat scones och myst en massa. idag var vi också i vigelandsparken och det var asballt.
 
nu har jag inte mer att rapportera för tillfället! på återseende. puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0