vi manøvrerer mellom trikker og trafikklys

 
hej kompisar! oj, täta rapporter här. på senaste så har bland annat niklas flyttat in här hos oss på løkka, anna har fyllt år och det firades med pizza, vin och utgång på blå. igår fick jag jobb och det firade jag och niklas med att äta pestopasta och ligga i soffan och pendla mellan att spela facebookspel och titta på tv!
 
idag har jag & joel flyttat in i vårt rum då linnea flyttade ut igår, och sen har jag, niklas & anna sett wir kindern vom banhof zoo (igen), druckit kaffe & ätit stroopwaffels.
 
nu återstår lite till ledighet innan jag börjar på måndag så ska försöka utnyttja den på bästa sätt och härja som en liten örn. puss.

Kommentarer
Postat av: Lulsundsörnen

sötisar:*

2015-02-01 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0