2015.09.25

 
hej kamrater.
nu börjar jag bli less. jag har gjort allt som finns att göra. sett film, facebookat, läst bok, läst debattinlägg, lyssnat på musik, gått på toa, ätit, snusat. och än har jag drygt 1,5 timme kvar. fattar ni att jag suttit ner i en hel arbetsdag??? 
okej nog om detta. 
 
vad kan jag prata om? gårdagen? mm. intressant. igår jobbade jag och sen var jag och amanda och köpte ljusslingor på ikea. sen lagade jag asgod kyckling och vi pratade och lyssnade på halsey. 

nu är jag i västerås. idag har jag varit på tre nya ställen jag aldrig varit på tidigare. karlstad, karlskoga, örebro och västerås. okej egentligen kanske mer passerat än faktiskt varit där. men jaaa. however. 
 
nu ska jag skärpa mig. HEJ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0